بزرگترین پایگاه تفریحی جوان


 کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال معتقد است در رقابت‌های یورو ۲۰۱۲ تعداد تیم‌های شگفتی‌ساز زیاد نخواهد بود.

به گزارش یوفا: به نقل از رکورد، کریستیانو رونالدو گفت: با توجه به ارزیابی‌هایی که از جام ملت‌ها داشتم، گمان کنم این دوره از رقابت‌ها، از جنبه شگفتی سازی مثل گذشته پرشمار نخواهد بود.


ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:تیم ملی,رقابت,رونالدو,شگفتی ساز,پرتغال,کاپیتان, یورو2012,رونالدو: تیم‌های شگفتی‌ساز در یورو ۲۰۱۲ کم هستند/ پرتغال مدعی نیست,, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

دانلود برنامه نود ۹۰ ، تاریخ بیست و پنجم 25 اردیبهشت ۹۱ با کیفیت بالا

 

دانلود برنامه نود ۹۰ ، تاریخ بیست و پنجم ۲۵ اردیبهشت ۹۱ با کیفیت بالا

موضوع برنامه : علی فتح‌ الله‌ زاده که پیش از این موضع‌ اش را درباره جباری تغییر داده بود در تازه‌ ترین اقدام خود در مصاحبه‌ ای که از وی در برنامه نود پخش شد زیر حرفش زد!


ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:دانلود برنامه نود ۹۰ , تاریخ بیست و پنجم ۲۵ اردیبهشت ۹۱ با کیفیت بالا,اولین برنامه 90, اولین برنامه نود در سال 1391, برنامه 90, برنامه 90 بیست و پنجم اردیبهشت, برنامه نود, برنامه نود 25 اردیبهشت, برنامه نود بیست و پنجم اردیبهشت, برنامه نود بیست و پنجم اردیبهشت 91, خلاصه برنامه نود 25 اردیبهشت, خلاصه برنامه نود 90, خلاصه برنامه نود دیشب, دانلود 90, دانلود 90 25 اردیبهشت, دانلود اولین برنامه 90 در سال 91, دانلود برنامه نود, دانلود برنامه نود 25 اردیبهشت, دانلود برنامه نود 25/2/91, دانلود برنامه نود در سال 91, دانلود برنامه نود دیشب 25 اردیبهشت, دانلود رایگان برنامه 90, دانلود رایگان برنامه نود, دانلود رایگان برنامه نود 25/2/91, دانلود رایگان فیلم, دانلود رایگان نود 25 اردیبهشت, دانلود فیلم, دانلود فیلم ایرانی, دانلود نود, دانلود نود 25/2/91, دانلود کامل برنامه نود, کلیپ فور یو, کلیپ ورزشی, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀



صبا سهميه آسيا را گرفت؛

سپاهان قهرمان ليگ يازدهم شد


در شب پاياني ليگ برتر سپاهان با وجود توقف برابر مس سرچشمه قهرمان شد، تراکتورسازي به نايب قهرماني رسيد و دست استقلال از جام کوتاه ماند.


  سپاهان با تساوي بدون گل برابر مس سرچشمه قهرمان ليگ برتر يازدهم شد. در 11 دوره ليگ برتر، زرد پوشان اصفهاني با 4 عنوان قهرماني پرافتخار‌ترين تيم ليگ برتر هستند. اين سومين قهرماني متوالي سپاهان در ليگ برتر محسوب مي‌شد.

تراکتورسازي نيز به لطف يک گل زده بيشتر نسبت به استقلال نايب قهرمان شد و جام نايب قهرماني که قرار است امسال اهدا شود، را گرفت. تيم کهکشاني استقلال که در جام حذفي قهرماني شده بود دستش از جام قهرماني و نايب قهرماني ليگ برتر کوتاه ماند و به سومي اکتفا کرد تا در نبرد قلعه‌نويي و مظلومي براي نايب قهرماني را قلعه‌نويي برنده شود.

ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: جمعه 22 ارديبهشت 1391برچسب:سپاهان قهرمان ليگ يازدهم شد,کريم انصاري‌فرد آقاي گل ليگ يازدهم شد,esteghlal,sepahan,teraktor,استقلال,نفت تهران ,استقلال 3 - نفت تهران ,تراکتورسازي تبريز,ملوان انزلي,تراکتورسازي تبريز 2- ملوان انزلي صفر,سپاهان صفر- مس سرچشمه صفر , ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀


قهرماني به هفته آخر کشيده شد،پرسپوليس باخت و ماند

نتايج کامل هفته 33 ليگ برتر


در 9 ديدار هفته سي و سه سپاهان و تراکتورسازي متوقف شدند و استقلال برد، پرسپوليس هم دوازدهمين شکست خود را تجربه کرد.


 

هفته سي و سوم ليگ برتر فوتبال با انجام 9 مسابقه همزمان از ساعت 17 در شهرهاي مختلف برگزار شد.


در صدر جدول دو تيم مدعي سپاهان و تراکتورسازي مساوي کردند تا تکليف قهرماني به هفته آخر ليگ کشيده شود و استقلال با پيروزي برابر نفت آبادان به قهرماني اميدوار ماند.


شهرداري تبريز و شاهين هم به ليگ يک سقوط کردند.


ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: یک شنبه 17 ارديبهشت 1391برچسب:نتايج کامل هفته 33 ليگ برتر, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

Barcelona 1 – 2 Real Madrid

خلاصه بازی اضافه شد

 

دانلود گل های بازی بارسلونا و رئال مادرید با کیفیت HD 720p

 

دانلود گل های بازی بارسلونا و رئال مادرید با کیفیت ۷۲۰p ، تاریخ ۲ اردیبهشت ۹۱ – ۲۱ آپریل ۲۰۱۲

دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در چارچوب هفته سی و پنجم رقابت های لالیگا در نیوکمپ به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با برتری ۲ بر یک رئال مادرید به پایان رسید تا شاگردان مورینیو با افزایش اختلاف خود با بارسلونا به هفت امتیاز، قهرمانی خود را در فصل جاری لالیگا تا حد زیادی تضمین کنند.


ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:دانلود گل های بازی بارسلونا و رئال مادرید با کیفیت HD 720p, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀


هفته سي‌ام ليگ برتر فوتبال

استقلال به يک قدمي صدر رسيد

 

تيم فوتبال استقلال با پيروزي برابر صباي قم به يک امتيازي صدر جدول رسيد.


 

 

 

آخرین دیدار هفته سی‌ام لیگ برتر از ساعت ۱۸:۵۵ در ورزشگاه آزادی در حضور حدود 30 هزار تماشاگر برگزار شد و استقلال با نتیجه 3 بر صفر از سد صبای قم گذشت.

پژمان منتظری در دقیقه ۱۶، یرکوویچ در دقیقه ۲۶ و میثم حسینی در دقیقه ۴۳ برای استقلال گلزنی کردند.


ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: جمعه 25 فروردين 1391برچسب:استقلال به يک قدمي صدر رسيد, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

رويانيان خبر داد:

پرسپوليس به نام واقعي‌اش بازگشت

 

مديرعامل باشگاه پرسپوليس از رأي قطعي دادگاه براي بازگشت برند پرسپوليس خبر داد.


 

   محمد رویانیان در نشست خبری امروز خود، که در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد، گفت: برند تجاری پرسپولیس که بزرگترین سرمایه اجتماعی و اقتصادی بود و سال‌های متمادی از مردم و هواداران دریغ شده بود به دامان ملت بازگشت.


ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:پرسپوليس به نام واقعي‌اش بازگشت, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀


هفته بيست‌ونهم ليگ برتر فوتبال

ديدار پرسپوليس و داماش نيمه‌تمام ماند 

 

در حالي که پرسپوليس تا دقايق اضافه بازي برابر داماش، 2 بر يک عقب بود داور به دليل توهين‌هاي شديد هواداران پرسپوليس، اين مسابقه رانيمه‌تمام اعلام کرد.


 

 دیدار تیم های پرسپولیس و داماش گیلان از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی آغاز شد و در حالی که 2 بر یک به سود داماش ادامه داشت محمود رفیعی داور این دیدار بازی را به دلیل توهین‌ها و فحاشی‌های رکیک هواداران پرسپولیس نیمه‌تمام اعلام کرد.

 این بازی تا دقیقه ۳۵ کسل کننده در جریان بود اما در این لحظه با حرکت علی کریمی در محوطه جریمه داماش و خطای روی او پنالتی برای پرسپولیس گرفته شد. این ضربه پنالتی را کریمی در دقیقه 36 تبدیل به گل کرد.


ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: یک شنبه 20 فروردين 1391برچسب:ديدار پرسپوليس و داماش نيمه‌تمام ماند , ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 


 

صعود استقلال به رده دوم ليگ برتر فوتبال

 

تيم فوتبال استقلال با پيروزي برابر مس سرچشمه به رده دوم جدول رده بندي صعود کرد.


 

   دیدار دو تیم مس سرچشمه و استقلال از ساعت  ۱۷ در ورزشگاه باهنر کرمان و در حضور بیش از ۶ هزار تماشاگر برگزار شد و با نتیجه ۳ بر یک به سود استقلال خاتمه یافت.

علی سامره در دقیقه ۱۵ برای مس سرچشمه گلزنی کرد و علی حمودی در دقیقه ۴۰، یرکوویچ در دقیقه ۵۲ و فریدون زندی در دقیقه ۷۴ گل‌های استقلال را به ثمر رساندند.


ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: یک شنبه 20 فروردين 1391برچسب:صعود استقلال به رده دوم ليگ برتر فوتبال, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 14 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , rames.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com