بزرگترین پایگاه تفریحی جوان




مورينيو اول، گوارديولا در جايگاه دوم گران‌ترين‌ها

گزارشي از سطح دستمزد مربيان فوتبال جهان

 

سرمربي پرتغالي تيم فوتبال رئال‌مادريد با دريافت دستمزد ساليانه به ارزش 10 ميليون يورو عنوان بالاترين سطح حقوق را به خود اختصاص داده است.


 

 

 

به نقل از فارس، از نظر بسیاری از کارشناسان فوتبال جهان خوزه مورینیو، مسئول فنی دو سال گذشته رئال مادرید بهترین مربی فوتبال جهان در مقطع کنونی است و آمار و ارقام موجود حکایت از این نکته می‌کند ‌که مربی ۴۹ ساله پرتغالی گران بهاترین مربی جهان نیز محسوب می‌شود.

بر اساس این گزارش آقای خاص از باشگاه مادریدی سالیانه ۱۰ میلیون یورو دستمزد می‌گیرد. رقمی که از سطح دستمزد همه همکارانش در سراسر جهان بیشتر بوده به همین خاطر او را مربی خاص و متمایز با دیگر همتایان (آقای خاص) معرفی می‌کند. در فهرستی که به همین منظور توسط بنیاد اقتصادی فوتبال انتشار یافت، او در فهرست ۳۰ مربی گران‌قیمت جهان، در رتبه نخست قرار گرفته است.

نکته جالب این رده‌بندی قرار گرفتن رقیب اسپانیایی‌اش یعنی «پپ گواردیولا» ، سرمربی بارسلونا در رده دوم است.
 


ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: شنبه 19 اسفند 1390برچسب:گزارشي از سطح دستمزد مربيان فوتبال جهان, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

عصر پنجشنبه مراسم ساده عقد سید عماد الدین خاتمی، تنها فرزند پسر رئیس‌جمهور سابق کشورمان برگزار شد.
در این مراسم که در دفتر حجت الاسلام سیدمحمد خاتمی برگزار شد، حدود 50 نفر از اقوام نزدیک خانواده داماد و عروس حضور داشتند


ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: شنبه 20 اسفند 1390برچسب:در مراسم عقد فرزند خاتمی چه گذشت؟ , ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀



بعد از دريافت عمدي کارت

محروميت5بازيکن اصلي ازبکستان مقابل ايران

 

بازيکنان تيم ملي ازبکستان قصد داشتند با دريافت عمدي کارت زرد و محروميت در بازي نه چندان حساس مقابل ژاپن، با خيال راحت در دور نهايي بازي هاي انتخابي جام جهاني بازي کنند؛ غافل از اينکه فيفا با پي بردن به اين مسئله پنج بازيکن اصلي اين تيم را نقره داغ کرد.


 

 

 

کمیته انضباطی فیفا تحت ریاست "مارسل ماتیه" از سوئیس پنج بازیکن تیم ملی ازبکستان را به همراه اتحادیه فوتبال این کشور به خاطر آنچه که دریافت تعمدی کارت زرد اعلام شده است، محروم کرد. این بازیکنان اصلی نمی توانند ازبکستان را در بازی مقابل ایران همراهی کنند.

بعد از بازی ازبکستان و تاجیکستان بود که فیفا به کارت های زیاد بازیکنان ازبک شک کرد و کمیته انضباطی را مامور بررسی این کارت ها و احتمال تعمدی بودن آن کرد. تیم ازبکستان از دقیقه 70 تا انتهای بازی در حالی که 2 بر صفر از حریفش پیش بود و صعودش به دور بعد را قبل از بازی با ژاپن قطعی کرده بود، پنج کارت زرد دریافت کرد.
 


ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: شنبه 20 اسفند 1390برچسب:محروميت5بازيکن اصلي ازبکستان مقابل ايران, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀


يک گل جام را به زاينده‌رود برد

گيتي‌پسند در دومين سال حضورش قهرمان شد

 

تيم فوتسال گيتي‌پسند اصفهان قهرمان سيزدهمين دوره رقابت‌هاي ليگ برتر شد.


 

 

 

  هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتسال از ساعت 19:30 با برگزاری دو دیدار به صورت همزمان به پایان رسید و گیتی‌پسند اصفهان با کسب 65 امتیاز به عنوان قهرمانی سیزدهمین دوره لیگ برتر دست یافت.

در یکی از این دیدارها تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان میزبان پرسپولیس تهران بود. در این دیدار شاگردان علی افضل نیمه اول را با تساوی 2 بر 2 به پایان رساندند، اما در نیمه دوم توانستند 9 بار دروازه سرخ‌پوشان را باز کنند تا در پایان با برتری 11 بر 2 و با تفاضل گل بهتر عنوان قهرمانی را از آن خود کنند.
در دیگر دیدار شهیدمنصوری قرچک میهمان فولادماهان اصفهان بود. منصوری‌ها در نیمه اول با نتیجه 2 بر صفر به برتری رسیدند. در نیمه دوم نیز 8 بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد که سهم منصوری 5 گل و فولادماهان 3 گل بود. با وجود اینکه منصوری با نتیجه 7 بر 3 به برتری دست یافت، اما به علت یک گل تفاضل کمتر نایب قهرمان شد.
 

ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: جمعه 19 اسفند 1390برچسب:گيتي‌پسند در دومين سال حضورش قهرمان شد, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀


تيم ملي14خرداد ميهمان ازبکستان است

زمان ديدارهاي ايران در مقدماتي جام‌جهاني

 

زمان ديدارهاي تيم ملي فوتبال ايران با تيم هاي فوتبال قطر، لبنان، ازبکستان و کره جنوبي در چارچوب بازي هاي مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل مشخص شد.


 

 

 

  برنامه دیدارهای تیم ملی با حریفان به شرح زیر خواهد بود:

دور رفت:
یکشنبه چهارده خرداد 91 ازبکستان - ایران
جمعه 19 خرداد 91 تیم ملی ایران استراحت خواهد داشت.
سه شنبه 23 خرداد 91 ایران - قطر
سه شنبه 21 شهریور 91 لبنان - ایران
سه شنبه 25 مهر 91 ایران - کره جنوبی

 

ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: جمعه 19 اسفند 1390برچسب:زمان ديدارهاي ايران در مقدماتي جام‌جهاني, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀


برد سايپا با هت‌تريک انصاري‌فرد،توقف فولاد و ناکامي شهرداري

نتايج هفته بيست و هفتم ليگ برتر فوتبال

 

در سه ديدار از هفته بيست و هفتم ليگ برتر فوتبال سايپا و ملوان برابر حريفان به پيروزي رسيدند و فولاد در خانه برابر داماش گيلان متوقف شد.


 

 

 

  سه دیدار همزمان از ساعت ۱۶ در شهرهای کرج، انزلی و اهواز از هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال برگزار شد.

نتایج این مسابقات به شرح زیر است:
 

ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: جمعه 19 اسفند 1390برچسب:نتايج هفته بيست و هفتم ليگ برتر فوتبال, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀



 

کي‌روش:‌ اگر آماده باشيم به جام جهاني مي‌رويم

 

سرمربي پرتغالي تيم ايران معتقد است در صورتي آمادگي شاگردانش، شانس صعود از گروه اول جام جهاني 2014 را خواهند داشت.


 

 

 

  کارلوس کی‌روش یکی از مربیانی بود که امروز در مراسم قرعه‌کشی مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل از قاره آسیا در محل برگزاری این رویداد در کوالالامپور حضور داشت.

 

ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: جمعه 19 اسفند 1390برچسب:کي‌روش:‌ اگر آماده باشيم به جام جهاني مي‌رويم, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀



 

کي‌روش:‌ اگر آماده باشيم به جام جهاني مي‌رويم

 

سرمربي پرتغالي تيم ايران معتقد است در صورتي آمادگي شاگردانش، شانس صعود از گروه اول جام جهاني 2014 را خواهند داشت.


 

 

 

  کارلوس کی‌روش یکی از مربیانی بود که امروز در مراسم قرعه‌کشی مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل از قاره آسیا در محل برگزاری این رویداد در کوالالامپور حضور داشت.

 

ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: جمعه 19 اسفند 1390برچسب:کي‌روش:‌ اگر آماده باشيم به جام جهاني مي‌رويم, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀



قرعه‌کشي مرحله دوم گروهي مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل

ايران،کره‌جنوبي،ازبکستان،قطر و لبنان در يک‌گروه

 

تيم ملي فوتبال ايران پس از قرعه‌کشي مرحله دوم گروهي مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل در گروه اول با تيم‌هاي کره، ازبکستان، قطر و لبنان همگروه شد.


 

 

 

  قرعه‌کشی مرحله دوم گروهی مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل لحظاتی پیش در مقر کتفدراسیون فوتبال آسیا در کوالالامپور مالزی برگزار شد و تیم ملی فوتبال ایران در این مرحله در گروه اول با تیم‌های کره جنوبی، ازبکستان، قطر و لبنان همگروه شد.

در گروه دوم رقابت‌های نیز تیم‌های ملی ژاپن، عمان، اردن، عراق و استرالیا با هم همگروه شدند.
 

ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: جمعه 19 اسفند 1390برچسب:ايران,کره‌جنوبي,ازبکستان,قطر و لبنان در يک‌گروه, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

صفحه قبل 1 ... 8 9 10 11 12 ... 16 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , rames.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com