بزرگترین پایگاه تفریحی جوان




هفته بيست‌وهفتم ليگ برتر فوتبال

توقف پرسپوليس برابر مس در آزادي

 

ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و مس کرمان در هفته بيست‌وهفتم ليگ برتر با تساوي به پايان رسيد.


 

 

 

 در آخرین دیدار از هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال دو تیم پرسپولیس و مس کرمان در ورزشگاه آزادی در حضور 4 هزار و 100 تماشاگر (طبق اعلام بلندگو ورزشگاه) از ساعت 17:30 به مصاف یکدیگر رفتند و به تساوی یک بر یک دست یافتند.

 پس از گذشت 16 دقیقه از بازی احمد حسن‌زاده، بازیکن مس از سمت چپ محوطه جریمه پرسپولیس محسن خلیلی را در موقعیت گلزنی قرار داد و بازیکن سابق پرسپولیس اولین گل این دیدار را به ثمر رساند.


ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:توقف پرسپوليس برابر مس در آزادي, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀


هفته بيست‌وهفتم ليگ برتر فوتبال

پيروزي تراکتورسازي مقابل سپاهان صدرنشين

 

ديدار حساس تراکتورسازي و سپاهان با برتري شاگردان قلعه‌نويي به پايان رسيد.


 

 

 

   دیدار تیم های تراکتورسازی و سپاهان از ساعت ۱۵:۲۰ در ورزشگاه یادگار امام تبریز در حضور کمتر از ۱۰ هزار نفر آغاز شد و با نتیجه یک بر صفر به سود تراکتورسازی به پایان رسید.


ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:پيروزي تراکتورسازي مقابل سپاهان صدرنشين, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀


پيروزي اوساسونا در حضور نکونام

بارسلونا فاصله 10 امتيازي را حفظ کرد

 

در دومين شب از هفته بيست و ششم لاليگا تيم فوتبال بارسلونا با پيروزي مقابل سانتاندر فاصله 10 امتيازي با رئال مادريد را حفظ کرد.


 

   بارسلونا با دو گل دقیقه 29 و 56 (پنالتی) لیونل مسی در یک دیدار خارج از خانه به پیروزی رسید و این مهاجم آرژانتینی به کریس رونالدو در صدر جدول گلزنان نزدیک شد. (کریس 32 و لیونل 30 گل)

در این دیدار بارسلونا 70 درصد از مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت و بازی بسیار زیبای مردان گواردیولا حتی تشویق هواداران راسینگ سانتاندر را نیز به همراه داشت.

به این ترتیب و با توجه به پیروزی 3 بر 2 رئال مادرید مقابل رئال بتیس در شب اول، فاصله 10 امتیازی رئال مادرید صدرنشین و بارسلونا این هفته هم حفظ شد.

در دیگر بازی یرگزار شده، تیم فوتبال اتلتیکو مادرید با گلزنی دقیقه ۳۸ میراندا و ۹۱ فالکائو مقابل گرانادای بحران زده به برتری ۲ بر صفر رسید. در این دیدار گرانادا از دقیقه ۸۳ با اخراج انریکه ۱۰ نفره به کار خود ادامه داد.

اسپانیول نیز با نتیجه ۵ بر یک مقابل رایووایکانو به برتری دست یافت. در این دیدار رائول تامودو که در لالیگا به رائول دوم معروف است به تیم سابق خود، اسپانیول گل زد و استادیوم کورنیا (المپیک بارسلونا) به احترام کاپیتان پیشین خود سرشار از تشویق هواداران اسپانیولی شد.


ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:بارسلونا فاصله 10 امتيازي را حفظ کرد, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀


هفته بيست و هشتم ليگ برتر

منچستريونايتد صدرنشين شد

 

منچستريونايتد با درخشش "وين روني" از سد ميهمان خود وست برومويچ آلبيون گذشت و با توجه به شکست منچسترسيتي در زمين سوانزي به صدر جدول رده بندي رقابت‌هاي ليگ برتر انگليس صعود کرد.


 

 

 

 تیم فوتبال من‌یونایتد در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس امروز یکشنبه موفق شد با دو گل وین رونی در دقایق 36 و 71 (پنالتی) مقابل میهمان خود وست بروم به برتری برسد. وست بروم از دقیقه 66 این دیدار به دنبال اخراج "یوناس اولسن" 10 نفره به کار خود ادامه می‌داد.
 


ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:منچستريونايتد صدرنشين شد, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀


 

پيروزي 7 بر يک بايرن‌مونيخ برابر هوفنهايم

 

بايرن مونيخ شکست هفته گذشته مقابل باير لورکوزن را به دست فراموشي سپرد و با هفت گل هوفنهايم را در آليانس آره‌نا در هم کوبيد. پنج گل بايرن در نيمه اول باعث شد آنها در نيمه دوم با خيالي آسوده به فکر پيروزي باشند.


 

 

 

ماریو گومز هت‌تریک کرد، آرین روبن دو گل زد و تونی کروس و فرانک ریبری هم از این ضیافت سهم بردند.

گومز که چهار بازی بود برای بایرن گل نزده بود، در همان دقیقه 5 پایش به گل‌زنی باز شد. او روی حرکت تهاجمی خوب بایرن توپی سرگردان را در محوطه جریمه گرفت و به گل تبدیل کرد.

شش دقیقه بعد بود که فیلیپ لام وارد محوطه جریمه شد و روی خطای ماروین کومپر پنالتی گرفت. روبن پشت توپ ایستاد و بدون اشتباه برتری را دوبرابر کرد.

 

ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:پيروزي 7 بر يک بايرن‌مونيخ برابر هوفنهايم, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀


 

پيروزي دشوار رئال مادريد برابر رئال بتيس

 

رئال مادريد کار دشواري در خانه بتيس داشت اما توانست با درخشش رونالدو به سه امتياز مهم دست پيدا کند.


 

 

 

دیدار پربرخورد و تماشایی رئال بتیس و رئال مادرید با برتری سه بر دو تیم میهمان به پایان رسید تا آنها همچنان برتری خود را در صدر جدول حفظ کنند.

این بازی پر از برخورد بود و ادواردو ایتورالده گونزالس، داور اصلی بازی هم به دلیل کشیدگی عضله بین دو نیمه تعویض شد.

بتیس در دقیقه 10 به گل اول رسید. روبن کاسترو توپ را به خوبی کنترل کرد و آن را به خورخه مولینا سپرد تا او از داخل محوطه جریمه دروازه ایکر کاسیاس را باز کند. صحنه آهسته نشان می‌داد که پس از کنترل توپ کاسترو، توپ به صورت سطحی به دست او هم برخورد کرده است و این باعث اعتراض بازیکنان رئال شد.

مادرید در دقیقه 25 گل تساوی را زد. روی پاس تک‌ضرب و تماشایی مسعود اوزیل بود که گونسالو ایگواین فرار کرد و توپ را از بین تیر نزدیک‌تر دروازه و دستان فابریسیو وارد دروازه بتیس کرد. این گل مشکوک به آفساید بود اما تصاویر آهسته نشان می‌داد پائولائو آفساید را پر کرده و گل ایگواین صحیح است.
 

ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:پيروزي دشوار رئال مادريد برابر رئال بتيس, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀


 

توقف استقلال در ايستگاه راه‌آهن

 

در هفته بيست و هفتم ليگ برتر ايران، استقلال با نتيجه تساوي مقابل راه‌آهن متوقف شد.


 

 

 

 دیدار تیم های راه‌آهن و استقلال از ساعت ۱۶ در ورزشگاه آزادی در حضور ۳ هزار تماشاگر آغاز شد و در نهایت مسابقه با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

 ابتدا این تیم راه‌آهن بود که توانست از بازی کسل کننده آبی پوشان استفاده کند و در دقیقه ۳ توسط بهادر عبدی به گل برسد. در دقیقه ۱۶ بار دیگر شاگردان علی دایی توسط حسین کاظمی به گل رسیدند.

 بازیکنان استقلال در دقیقه ۲۴ توسط ساموئل یکی از گل های خورده را جبران کردند.

 در نیمه دوم بازیکنان استقلال که شرایط بهتری پیدا کرده بودند در دقیقه ۵۲ توسط پژمان منتظری به گل تساوی رسیدند.


ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: شنبه 20 اسفند 1390برچسب:توقف استقلال در ايستگاه راه‌آهن, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀


هفته بيست و هفتم ليگ برتر فوتبال

توقف شاهين بوشهر وپيروزي ذوب آهن دردقيقه 91 

 

تيم فوتبال ذوب آهن برابر صبا به برتري رسيد و شاهين در خانه متوقف شد.


 

 

 

 سه دیدار همزمان از ساعت ۱۶ در تهران، اصفهان و بوشهر آغاز شده  که استقلال برابر راه آهن تا دقیقه ۸۶ با نتیجه تساوی دو بر دو متوقف شده است.

 نتیجه دو دیدار دیگر به شرح زیر است:


ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: شنبه 20 اسفند 1390برچسب:توقف شاهين بوشهر وپيروزي ذوب آهن دردقيقه 91, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀


هفته بيست و هفتم ليگ برتر فوتبال

شکست استقلال،پيروزي شاهين و توقف ذوب آهن 

 

در نيمه اول سه ديدار همزمان، استقلال برابر راه آهن شکست خورد، شاهين در بوشهر نفت را شکست داد و ذوب آهن هم در خانه متوقف شد.


 

 

 

 سه دیدار همزمان از ساعت ۱۶ در تهران، اصفهان و بوشهر آغاز شده است. نکته مهم در این سه مسابقه حضور کم تماشاگران در ورزشگاه است که دلیل آن انجام بازی در روز اول هفته است.

 نتایج نیمه اول به شرح زیر است؛

 استقلال یک- راه آهن ۲

 گل‌‌ها: بهادر عبدی(۳)، حسین کاظمی(۱۷) برای راه آهن، ساموئل (۲۴) برای استقلال


ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: شنبه 20 اسفند 1390برچسب:شکست استقلال,پيروزي شاهين و توقف ذوب آهن, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

صفحه قبل 1 ... 7 8 9 10 11 ... 16 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , rames.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com